Info & Hjelp

Frakt & Leveranse

På Ekstraskilt.no kan du velge mellom noen få frakt alternativer. Disse alternativene er kostnadseffektive og bruker vanlig postgang. Vår samarbeidspartner er Bring. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS.

Leveringsalternativer

1. Liten pakke (Bring)

Dette alternativet har en pris på 99 kr. Pakken leveres som vanlig og innen 1 – 3 virkedager til postkassen, dersom pakken ikke får plass leveres den inn til nærmeste hentested. Det er en alternativ sporing på denne forsendelsen. Pakken kan ikke spores før den er ankommet postens logistikksenter i Oslo.

OBS! Pakken må være liten nok til at den passer i postkassen for at pakken skal leveres til postkassen.

2. Klimanøytral Servicepakke (Bring)

Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.

Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

3. Hente Selv

Her kan du hente pakken hos oss i Støttumveien 7, 1540 Vestby. Det er naturligvis gratis! Du vil motta en mail når bestillingen er klar for henting!

Åpningstider i sommer for Hente Selv: Mandag til Fredag 08:00-16:00

NB! Husk at du må få en mail som sier at pakken er klar for henting før du ankommer.

Pakkesporing

Link til sporing av pakken finnes i sendingsbekreftelsen du mottar fra oss på epost når pakken sendes fra vårt lager.


NB! I henhold til ekstraskilt.no sine rutiner er frist for avhenting hos oss er 14 dager. Dersom du unnlater å hente bestilte varer, vil ordren bli plassert tilbake på lageret dersom det er lagervare og i følge salgsbetingelsene fakturaer vi deg for et håndteringsgeybr på 59 kr.

Dersom det ikke er lagervare, men spesialprodusert til deg så oppheves normal angrerett i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Velg mellom flere trygge betalingsalternativer

Kortbetaling

Betal med Visa eller Mastercard! Kjøpssummen trekkes fra kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

Faktura med 14 dagers betalingsfrist

I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Collector Bank.

Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale.

Vipps

Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil så motta et betalingsvarsel på telefonen som må godkjennes. Og vipps! Så har du betalt.

Før du legger inn din bestilling

For å fullføre din bestilling er det tre enkle steg å følge i kassen:

  1. Handlekurv: Se over at handlekurven din har riktig antall og de varene du skal ha.
  2. Frakt: Velg ønsket fraktmetode. Liten pakke, Hente på hentested eller Hente hos oss.
  3. Betaling: Velg ønsket betalingsmetode.

Husk å sjekk at du har skrevet inn riktig på ditt produkt, vi tar ikke ansvar for eventuelle feil som fremgår av filen når den er godkjent av deg. Du må klikke på godkjenn for å kunne fortsette handelen.

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke, er det en sjanse for at pakken heller ender opp på nærmeste postkontor/post i butikk. Pakken vil da bli returnert innen 2 uker, om den ikke blir hentet.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Har du en rabattkode må denne legges inn i rabattkodefeltet når du er i kassen. Denne må aktiveres før du fullfører kjøpet.